poniedziałek, 31 lipca 2017

# Anika # Dal

12. Nowy aparat i więcej informejszyn

Ja żyję :o
Ostatnio nie miałam ochoty wstawiać postów, zdjęcia nie wychodziły... Dzisiaj przychodzę z niewielką ilością, robiłam je nowym aparatem (Aira has leveled up- ma lustrzankę!)
Wciąż uczę się z niej korzystać, życzcie powodzenia ^^;
Wygląd bloga również został zmieniony. Dostałam cynk od Kasi (http://tutti-frutti-dolls.blogspot.com/), że jest kłopot z wyświetlaniem niektórych zakładek; mam zamiar wkrótce ów problem naprawić i zaktualizować informacje o moich podopiecznych, potrzebuję trochę czasu.
Ok, weźmy się za fotki!

  
  
  
  
  
  
  

Szorty, które ma na sobie Meg, uszyła Amelia (http://plastixfactory.blogspot.com/); stworzyła także ogrodniczki, niebawem je zaprezentuję c:

Ogłoszenia parafialne
Do końca wakacji zamierzam wcielić w życie mój plan co do stylu prowadzenia blogusia. Myślałam nad tym od ponad roku i jestem pewna! Jeśli ktoś przepada za pic-ficami, zdecydowanie się ucieszy, hihi.

Lalki: Sigma, Anika i Meghan
Bonusowo figurka Littlest Pet Shop

4 komentarze:

  1. Sigma jest prześliczna!! To chyba moja ulubiona twoja lalka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Długo rozmyślałam nad jej stylizacją, miło być docenionym <3

      Usuń
  2. Wracam tu po jakimś dłuuugim czasie, a tu... O boże, Twoje lalki to ślicznotki! Zdjęcia wyszły cudownie, i przy okazji, chyba zacznę częściej tu zaglądać.
    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie! :D Ja i moje lalki dziękujemy za komplement owo

      Usuń