sobota, 13 maja 2017

# Dal # Isul

9. Wycieczka do Wrocławia

Heloł!
Nie było mnie tu jakiś czas, przepraszam >//< Laptop został naprawiony, zatem znów mogę zasypywać blogusia wpisami!
Zacznijmy mini "powrót" sesją z Wrocławia, co Wy na to? Niektóre zdjęcia są podobne, wybaczcie...






Próbowałam robić focie z takiej odległości, abyście zobaczyli więcej niż twarz. Nie powiem, z moim aparatem ciężko i często wychodzi to BARDZO źle D:






Nie wiem czemu jego wig tak się ułożył... Co go zdejmę i założę, powstaję kompletnie inna fryzura, której nie da się zmienić.






 Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają ♥

Oki, pora na update'y!
Lalcie otrzymały sporo nowych rzeczy *część jeszcze nie przyszła, więc kiedy indziej o nich wspomnę* 
Chyba zacznę zostawiać takie podsumowania na końcu, hihi.

Amare:
-Obitsu

Marysia:
-Obitsu
-przycięcie wiga
-nowe rzęsy

Carolyn:
-nowe chipy

Henry:
-brokat pod chipami 

Anika:
-nowe rzęsy

Julie:
-nowy wig
-nowe chipy

Stefan:
-nowy wig
-łapki od Obitsu

 Naya:
-Made To Move Body
-nowe rzęsy

Vixen:
-Obitsu
-nowe chipy
-nowe rzęsy

Meghan:
-nowe chipy

Aya:
-nowa właścicielka, która mocno ją kocha

Na tę chwilę koniec, a dla wytrwałych Vixen :)
Pa~



6 komentarzy:

  1. Nie mam słów...
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! xD
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  2. Zdjęcia super! :D.
    Widzę, że Twoje lalki duuużo dostały :P. Ja już od dłuższego czasu myślę o trampkach dla mojej Luny, jednak muszę je skądś skombinować ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :).
    http://poprostuwiky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, ostatnie zakupy były spore... Ich potrzeby opróżniają szafę ze starych rzeczy ^^; Ładne trampki można kupić na Aliexpress, większość mojego lalkowego obuwia pochodzi stamtąd. Już zerkam!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia.lale jeszcze piękniejsze.super!
    O takich zakupach marzy chyba każda lalka.moje jak na razie nic nie potrzebują.
    Zapraszam z rewizytą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję! Haha, ostatnio je wyjątkowo rozpieszczam :D Chętnie zerknę ^^

    OdpowiedzUsuń