wtorek, 21 marca 2017

# Pullip

8. Pierwsze promienie wiosennego słońca

Dzisiaj rozpoczęła się kalendarzowa wiosna, a razem z nią zawitało u mnie słoneczko. Postanowiłam skorzystać z okazji- wzięłam aparat, lalki i zabrałam się do roboty. Tym razem trochę mniej zdjęć niż zwykle, do tego pstrykanych w pomieszczeniu. Mam jednak nadzieję, iż nie przeszkadza Wam to :3


Kocham wszystkie dyniogłowe, lecz muszę przyznać, że ostatnio ją faworyzuję c:


Kochana boginka ukradła biednej Meg Obitsu. Pokrzywdzona panna raczej nie wybaczy jej tak łatwo...




Fab Maryś dla mego syna, Marco~


Aktualnie czekamy na nowe ciałko dla Maryśki; zobaczymy jak to będzie.

Fotki dość podobne do siebie, ale w taki sposób także lubię popracować :)
Nie przepadam za tą porą roku ze względu na alergie, chociaż fakt- uroku jej nie brak.

Do zobaczenia!

Dziękuję,
Osana ♥


PS: Podziwiajcie mnie; napisałam notkę w tak poważny sposób, słuchając tego: 
Tylko czemu normalnie tak nie piszę?! xD

5 komentarzy:

  1. Nowa panna w stocku Tangkou wygląda obłędnie! Bardzo jej pasuje^^.
    Zrób proszę kiedyś wspólne zdjęcie swoim wszystkim dyniogłowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :3 Nie byłam pewna czy dobrze zrobiłam, ubierając ją w jasne barwy...
      Ok, poczekam, aż będzie trochę mniej wiatru i zrobię im wspólne zdjęcie c: Kiedyś próbowałam w domu, ale ciężko je pomieścić i wyglądało to żałośnie >_<

      Usuń
  2. Witaj! Nominowałam Cię do LBA. Więcej informacji na moim blogu -----> http://weirrdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń