niedziela, 19 marca 2017

7. Liebster Blog Award!

 





Patrzcie i podziwiajcie, moc Mel (http://lalki-wedlug-amatorki.blogspot.com) działa i już zdążyła zachęcić mnie do pisania posta! Także no, dziękuję za nominację ^^
1. Jak długo siedzisz w lalkowym hobby?
2. Czemu właściwie zainteresowałaś się lalkami?
3. Czy dzięki lalkom poznałaś jakieś sympatyczne osoby? ;>
4. Czemu założyłaś bloga?
5. Masz ulubioną lalkę?
6. Chciałabyś mieć inny typ lalki, niż masz aktualnie?
7. Czy osoby wokół Ciebie akceptują Twoje hobby?
8. Masz inne hobby poza lalkami?
9. Bardziej interesują Cię lalki czy fotografia?
10. Ulubione jedzenie?
11. I na koniec - co skłoniło Cię do wyszukania w internecie ,,Pullip"?
Jakże zacne odpowiedzi:
1. Jak można tak wystawiać moją pamięć na próbę?! Hmm. Gdzieś tak od 2014 roku, gdy kupiłam moją pierwszą lalkę od Bóg wie ile czasu.
2. Tak jakoś wyszło. Bardzo spodobały mi się The Dazzlings
 Znalezione obrazy dla zapytania The dazzlings
 z My Little Pony Equestria Girls Rainbow Rocks, lecz nie zrobili ich w formie kucysiów. Z tego powodu przygarnęłam ich "ludzkie" formy; potem jakoś to poleciało- kolekcja powiększyła się o Barbie, Monster High, Ever After High and so on, aż doszło do dyniek.

 3. Yasss, w tym Ciebie ♥
4. Uhhh... W sumie to sama nie wiem. Chyba po prostu chciałam się dzielić z innymi poczynaniami moich dziubków.
5. Tak! Marysię. I Amare. I Sierrę. I Carolyn. I może jeszcze... 
Dobra, nie mam.
6. Kocham te wielkie łebki, ale chciałabym zobaczyć jak to jest mieć Dollfie Dream.
7. Kiedyś często spotykałam się z krytyką na temat moich zainteresowań, ale trzeba pokazać, że ma się ich głęboko w du-
Shadow: Aira!
Oj cichaj...
Więc ten, tolerują. Niektórzy nawet chwalą i się zachwycają :D
8. Gry komputerowe, memy i jutuby. Nie jestem skomplikowana xD
Do tego uczę się jak robić spoczko jedzenie, mniam. I poniaczki, ale na nie ostatnio nie mam czasu.
9. Lalki, ale fotografia sama w sobie baaardzo.
10.

Znalezione obrazy dla zapytania dużo żarcia

Nie każ mi wybierać.
11. Blogi. Blogi zachęcają człowieka do różnych rzeczy. No i kiedyś u MyFroggyStuff je widziałam, miłość od pierwszego wejrzenia~

Zasady Liebster Award:
  1. Umieszczamy obraz nominacji na swoim blogu
  2. Dziękujemy osobie, która nas nominowała i podajemy link do jej bloga.
  3. Odpowiadamy na pytania.
  4. Nominujemy 5 blogów z liczbą obserwatorów mniejszą niż 200.
  5. Zadajemy 11 pytań.
Informujemy nominowane osoby na ich blogach i w swoim poście 
Nominowane przeze mnie osoby:
1. Pukinella http://mojmikrominiswiat.blogspot.com/
2. Mti http://sweetmti.blogspot.com/
3. Paula http://the-pieces-of-my-soul.blogspot.com/
4. Hania https://pullipmelu.blogspot.com/
5. Porcelanowy Królik http://lalkowyteatr.blogspot.com/

*Nie zabijcie mnie za to*

Pytanka ode mnie (nie, gorszych się nie dało):
1. Co skłoniło Cię, aby Twoją pierwszą lalką została ta, a nie inna? Co szczególnie Cię w niej zachwyciło?
2. Czym kierujesz się przy wybieraniu imion?
3. Jaka lalka jest na szczycie Twojej wishlisty?
4. Czy stworzyłaś kiedyś dioramę?
5. Azone czy Obitsu?
6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny?
7. W jakie barwy ubierasz się najczęściej?
8. Utrzymujesz zdrowy styl życia?
9. Gdzie zazwyczaj trzymasz swoje lalki?
10. Należysz do introwertyków czy ekstrawertyków?
11. Flickr czy Instagram? A może coś innego?

7 komentarzy:

  1. Jak tu żyć bez memów i youtuba XD
    Dzięki za nominacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie da się :D Chociaż to chyba oznaka dość przykrego życia x'D

      Usuń
    2. Hahahahahah no chyba niestety tak XD

      Usuń
  2. Zgadzam się, memy to życie. Mój 52-letni ojciec wczoraj je właśnie odkrył. Wparował do pokoju, krzycząc: "hej, widziałem super mema z Tuskiem". Hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, moi rodzice dopiero wchodzą w ten świat, ale widać, że nie ma dla nich odwrotu xD

      Usuń
  3. O kurde, mam dwie nominacje, zaniedbałam mojego bloga. xD Masz super bloga i dziękuję Ci niezmiernie za nominację! Czas nadrabiać zaległości. I... Gry komputerowe. <3 Jakieś ulubione tytuły? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaniedbywałam bloga przez ostatnie kilka miesięcy xD Dziękuję! Ulubionych chyba nie, jest wiele niesamowitych produkcji; jak na tę chwilę można powiedzieć, że zachwycam się The Walking Dead: New Frontier :) Nie dorównuje pierwszej części, ale pobija drugą!

      Usuń