czwartek, 26 stycznia 2017

# Dal # Isul

5. Zmiany!

Hejcia ♥
Kiedy ostatnio pisałam, że może wrzucę tu coś w ciągu tygodnia to sama w to nie wierzyłam... A jednak!
Stwierdziłam, że takie posty o zmianach u lalek są całkiem ciekawe i dobrze byłoby samemu coś takiego robić.

Trochę się działo, a trzy kluski nawet dostały nowe wigi!




Anika postanowiła "wybrać się do fryzjera" i tak oto otrzymała te piękne włosy ^^ Poza tym, przesadziłam ją na Obitsu 25, które wcześniej należało do Marysi. Poprzednia właścicielka ciała nie wyglądała najlepiej jako niska dziewczyna, dlatego Aniś je przejęła ;)




Henry także chciał coś w sobie ulepszyć, szczególnie, że na łebku nosił sianko. Z początku nie miałam pewności co do nowego looku, ale już zdążyłam się zakochać!




Julie jak na tę chwilę dalej paraduje w stockowej peruce, chociaż pewnie nie na długo, bo widziałam coś wręcz stworzonego dla niej... Buuut, po ponad dwóch tygodniach doszło do nas wyczekiwane Obistu 21! Obawiałam się, iż wyjdzie za mała, lecz myliłam się! Prezentuje się świetnie c:


Najpierw wypadałoby ją przedstawić- nazywa się Aya i zamieszkała tu w efekcie wymiany z pewną bardzo sympatyczną panią :) Lala przeszła spa, wig tak samo, a Obitsu zostało na nowo usztywnione (rozpadało się). Pyszczek jeszcze potrzebuje przeczyszczenia gąbeczką i warstwy MSC, jednakże poczeka sobie do lata :3


Ostatnia jest Shadow, czyli pierwsza dyńka, którą "skończyłam". Nic do zmiany, czysta perfekcja! :D
Przez pewien czas tylko stała w szafie, ponieważ miała mały wypadek... Ale tak jak w przypadku Ayi wszystko już usztywniłam i działa.

Reszta poczeka kilka postów, na tę chwilę nie chcę więcej pokazywać. Mam nadzieję, że wpis się podobał <3

Pa~


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochane, ale czasem złośliwe te małe potworki ^O^

      Usuń
  2. Teraz wyglądają super^^
    Zwłaszcza Henry bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, są bardziej "moi" :3
      Co do Henrego to jeszcze się zmieni, bo właśnie dowiedziałam się, że ktoś przede mną już dał temu modelowi takiego samego wiga #KILLMEPLS

      Usuń
  3. Wyglądają bosko! ♥♥♥ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te nowe dwukolorowe peruki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też tak myślę, odróżniają się od tych zwyczajnych :)

      Usuń
  5. Ojejku, ich włoski są cudowne! Szczególnie podobają mi się te dwukolorowe na Isulku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kocham je, takie mięciusie ♥

      Usuń