wtorek, 30 sierpnia 2016

# Dal # Isul

1. Wakacyjne wspomnienia ♥

Haluu!~
Jak wszyscy wiemy, za kilka dni *niestety* powrót do szkoły... 
Dla mnie oznacza to, że znowu będę starać się dodawać wpisy co tydzień :) 
Nie wiem ile z tego wyjdzie, ale postaram się ^_^
W dzisiejszym poście podzielę się z Wami niewielką ilością zdjęć, które zrobiłam podczas wyjazdów c: 
Nie ma ich dużo, bo mieliśmy sporo atrakcji i chciałam dobrze wszystko obejrzeć :D (Tak, muszę nawalać tymi emotkami; kropki na końcu zdań są dla mnie zbyt mroczne >:3 )
Oprócz tego przepraszam za nieciekawy wygląd bloga, muszę jeszcze ogarnąć bloggera i wgl >.<

  

Samochód się zepsuł, więc wszyscy się nudzili i czekali na pomoc.
Wzięłam aparat i postanowiłam porobić coś pożytecznego w między czasie :P











 Od tego zdjęcia sesja zaczęła się robić... Dziwna? Nie mam pojęcia :/

























I taki mały bonusik, bo dobrze widać jej pyszczek ♥

 Pa!~


9 komentarzy:

  1. Śliczne lalki i bardzo ładne zdjęcia :)
    Achh nadal nie mogę uwierzyć, że jutro ostatni dzień wakacji :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ^_^
    No, mogłyby potrwać ciut dłużej :<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, jakie piękne lalki! Idealnie trafiają w mój gust, zazdroszczę tak bardzo ;_; Urzekł mnie zwłaszcza czerwonowłosy pan, wyglądający jak jakiś wampirzy arystokrata QAQ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To samo mogę powiedzieć o Twoich podopiecznych, są niesamowici :) Z tym Isulkiem to pomyślałam o tym samym, hihi ^^ Skoro nawet inni to widzą, to chyba udał się nie najgorzej :D

      Usuń
  4. Twoje lalki są bardzo śliczne ;*. Naprawdę (:.
    A sesja naprawdę Ci się udała c:.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 Sesja nie należy do najlepszych, ale w ostatnim czasie nie czułam się najlepiej... Sam fakt, iż miałam siłę obfocić moje kruszynki to cud >_<

      Usuń
  5. Głupio mi komentować posta z wakacji, ale muszę przyznać, że kocham Pullip Dilettante. Jest cudnaaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, to i tak najnowszy post (przynajmniej do końca tego miesiąca) ^^; Doceniam każdy komentarz, niezależnie od starości wpisu ♥ Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Głupio mi komentować posta z wakacji, ale muszę przyznać, że kocham Pullip Dilettante. Jest cudnaaa.

    OdpowiedzUsuń